logogalgenwaardedit

Klachtenregeling

Uw mening telt!

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen wij dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan eerst met uw behandelaar. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komt u er niet samen met ons uit, dan kunt u via onderstaande link lezen wat u vervolgens kunt doen.

ANT NVM

 

Bent u al patiënt? Plan hieronder uw afspraak.

 

Geen patiënt bij ons? Schrijf u dan hier in.

 

 

Afspraak maken ?  ☏ 030 - 880 90 15

Bekijk hier de reviews van Mondzorg Galgenwaard

klantscore Nog veel verbetering nodig voor Zorgkaart Nederland

9,7

Zeer deskundig, vriendelijk. Stelt je erg op je gemak 

Bianca de Groot

     

10

ik ben tevreden over het totaal. Rust, hygiëne, deskundigheid, vriendelijke tegemoetkoming, herkenning, ik hoef niet steeds hetzelfde uit te leggen, kortom, ik word herkend en dat is erg plezierig. Afspraken lopen goed op tijd, de praktijk zit er fris uit, kortom, vertrouwenwekkend.

Patty

     

9,3

Ik heb veel tips gehad hoe ik mijn gebit het beste schoon kan houden, verder is ze heel aardig en werkt op tijd!

El

     

9,4

Ik ga al een aantal jaar naar Fatima, en heb geen enkele klacht. De behandelingen doen bijna geen pijn, en ze is altijd erg betrokken en persoonlijk. Ook hoef je nooit lang in de wachtkamer te zitten, ze is altijd netjes op tijd

Anoniem